14:00 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شاسی بلند

نگاهی به اشکودا اوکتاویا اسکات مدل ۲۰۲۱
نماد برتر- شرکت خودروسازی اشکودا به تازگی از مدل ۲۰۲۱ خودرویی اکتاویا اسکات رونمایی کرده است که در این گزارش به مروری بر مهم‌ترین مشخصات آن خواهیم پرداخت.
مروری بر ۱۰ شاسی بلند هیبریدی برتر در سال ۲۰۲۰
نماد برتر- با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای پاک در بسیاری از کشورهای جهان، این گزارش به مروری بر بهترین خودروهای شاسی بلند هیبریدی و پلاگین هیبریدی در سال ۲۰۲۰ می پردازد.
نگاهی به رنو کپچر مدل ۲۰۲۰
نماد برتر- نسل جدید یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند و کوچک شرکت رنو فرانسه به تازگی معرفی شده است که در این گزارش به مروری بر مشخصات اصلی و تصاویری از آن خواهیم پرداخت.
مروری بر شاسی‌بلند کوچک و جدید بی‌ام‌و
پایگاه خبری راد: خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.
یک شاسی‌بلند جایگزین تویوتا کرولا می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که تویوتاموتورز در کارخانه آلابامای آمریکا قصد دارد تولید یک خودروی شاسی بلند جدید را جایگزین خودروی تویوتا کرولا کند.
استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود
پایگاه خبری راد: جنسیس به عنوان برند لوکس شرکت خودروسازی هیوندای موتورز به تازگی از برنامه‌های خود برای توسعه و تولید خودروهای الکتریکی جدید خبر داده است.
ایمن‌ترین خودروهای شاسی‌بلند کدامند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که خودروهای شاسی بلند ساخت شرکت‌های ولوو، مرسدس بنز و بی ام و از سایر رقبای خود از ایمنی بالاتری برخوردارند.
همکاری ولوو با ال‌جی برای تامین باتری خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی ولوو روز چهارشنبه اعلام کرد که با ال‌جی و یک شرکت دیگر به منظور تولید باتری خودروهای برقی قرارداد همکاری به امضا رسانده و منعقد کرده است.
هوندا هم سبز می‌شود!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت هوندا حاکی از آن است که تحت تاثیر افزایش تمایل مشتریان آمریکایی به خرید خودروهای شاسی‌بلند و همچنین تمایل به سمت خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست، تولید هوندا سیویک و آکورد از این پس کاهش پیدا خواهد کرد.
فولکس واگن برای چین خودروی برقی می‌سازد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت آلمانی فولکس واگن قصد دارد یک خودروی تمام برقی و الکتریکی اسپرت و شاسی بلند را بطور اختصاصی برای بازار چین به طراحی و تولید برساند.
شاسی‌بلندهای کره‌ای در آمریکا خوش درخشیدند
پایگاه خبری راد: هیوندای و کیاموتورز توانستند در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی به رکورد بیشترین فروش خودروهای شاسی بلند در ایالات متحده آمریکا دست یابند.
آمار فروش خودرو در سالی که گذشت
پایگاه خبری راد: فروش جهانی خودرو در سال گذشته میلادی تنها با ۰.۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۸۶ میلیون دستگاه رسید.
رونمایی از اولین خودروی الکتریکی مسابقه‌ای مرسدس بنز
پایگاه خبری راد: خودروسازی مرسدس بنز اولین خودروی مسابقه‌ای برقی خود موسوم به "EQ Silver Arrow 01" را برای سری فرمول E رونمایی کرد.
تسلا جدید شاسی‌بلند هم به بازار می‌آید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت امریکایی تسلاموتورز قصد دارد در تاریخ ۱۴ مارس سال جاری میلادی از یک مدل جدید شاسی بلند از خودروهای برقی خود رونمایی کند.
لامبورگینی رکورد زد!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت سازنده خودروهای لوکس لامبورگینی موفق شده است با رشد بی‌سابقه میزان فروش محصولاتش، رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.